štvrtok 3. októbra 2013

Moskva

Po čítaní a počúvaní o Aeroflote sme mali trochu obavu, čo sa s nami bude diať, no... 

Cesta Slovensko - Budapešť, až na menšie zápchy, v pohode. 

Letisko Ferihegyi - precvičil som madarčinu, veľmi milá stewardka nás vybavila :-) a keďže sme boli skoro poslední, miesta vedľa seba sme už nedostali. Ale ako som spomínal, bola veľmi milá a moja maďarčina naozaj skvelá, tak let do Indie by sme mali absolvovať družne vedľa seba. S batožinou v pohode, aj keď sme boli dvaja cez limit. Príručná batožina už v pohode nebola. Dushovi ju celú vyhádzali, lebo si do nej omylom pribalil nožík a krém. Na opaľovanie. Mali sme teda možnosť vidieť štýl balenia a intímne záležitosti nášho vedúceho. Petlenko tiež pípal na scaneri, tak ho v rukavičkách poobchytkávali. Všade. 

Let s kludom angličana. Prekvapilo nás ceľkom veľa miesta na nohy. Ja osobne som to veľmi ocenil. Letuška Elena bola síce pekná, ale jej pohľad si zapamätáme. Obliecť ju do kože, dať jej do ruky bič a je vymalované... Asi nemala náladu :-) 

Čakáme teda na let do Dillí. Trochu nám ho posunuli. Čakáme o pol hodinku dlhšie. Tak zatiaľ koňak a pivo v Moskve robí spoločnosť.

 Zdravím všetkých! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára